Vše, co potřebujete vědět, než začnete
Eventy jsou setkání, která se konají pro vzdělávací, marketingové, zábavní nebo společenské a obchodní vztahy. Lidé v zásadě navštěvují Eventy, aby se dozvěděli něco nového o určitém tématu, a zároveň přicházejí s určitými očekáváními - chtějí potkat lidi se stejnými zájmy, s nimiž se mohou podělit o své zkušenosti nebo se spojit a v neposlední řadě očekávají, že se pobaví.
Jak již název napovídá, jsou události, které se konají ve virtuálním prostředí, a tedy bez nutnosti fyzicky přítomných účastníků na konkrétním místě, jako je tomu na osobních událostech. Všechny relace probíhají online a účastníci interagují na svých počítačích nebo mobilních zařízeních.
V naší aplikaci pro Vás připravíme uživatelsky přívětivé prostředí pro mobilní zařízení i notebook.
Virtuální konference anebo online workshop je v době sociálního distancování dokonalým řešením.
Největší výhodou virtuální události je větší počet účastníků, kterého můžete dosáhnout. Účastníci mohou pocházet z téměř jakéhokoli koutu světa a stále mají přístup k vaší události. Pro účastníky může být pohodlné, že se mohou zúčastnit ze svých domovů, kanceláří, prostě odkudkoliv.
Tiskové materiály (jako je program, brožury, letáky, mapa míst atd.), které mohou pohltit velkou část vašeho rozpočtu, zasíláte online formou. Rovněž se nemusíte starat o další prvky (jídlo a pití, hostesky) a pokud nepotřebujete virtuální studio , nemusíte řešit prostory pro akci. Chcete-li se zúčastnit virtuální události, nemusíte cestovat nikam daleko. Ušetříte náklady na letenky nebo palivo. Snížení uhlíkové stopy je dobré pro naše životní prostředí, což je skvělý bonus.
Obsah virtuálního eventu je možné nahrát, uložit a opakovaně použít např. jako marketingový nástroj pro zvýšení vašeho webového provozu.
Při pořádání virtuálního eventu se nemusíte starat o věci, jako je místo, kde se bude vaše akce odehrávat; bude tam dost místa a míst pro všechny; nemusíte se zabývat cateringem ani tím, kdo se postará o účastníky; atd.
Je logické, že vzdálenost nehraje u virtuálních událostí žádnou roli. Budete mít řečníky z celého světa a nabídnete svým účastníkům ještě větší přidanou hodnotu.
Vzhledem k tomu, že událost běží online, je snazší získat přístup ke všem datům a vyhodnotit události v reálném čase. Data si také můžete uložit pro budoucí analýzu.
Nic se nevyrovná přímému osobnímu kontaktu, když mluvíme o spojování lidí. Účastníci mají tendenci se zapojovat mnohem méně, když sedí před displejem, místo skutečné osoby. Existuje však mnoho softwarů a platforem pro eventy, které vám pomohou snadno se s tímto problémem vyrovnat.
Hybridní eventy kombinují to nejlepší z obou světů. Zatímco virtuální konference probíhá plně online a běžná konference plně offline, hybridní event vše spojí. Je to v zásadě běžný event s přesahem do virtuálního světa.
Moudrý překlad Vám nabídne virtuální 3D studio, kde umíme vytvořit prakticky jakékoli prostředí!
V naší aplikaci pro Vás připravíme uživatelsky přívětivé prostředí pro mobilní zařízení i notebook.
Největší výhodou virtuální události je větší počet účastníků, kterého můžete dosáhnout. Účastníci mohou pocházet z téměř jakéhokoli koutu světa a stále mají přístup k vaší události. Pro účastníky může být pohodlné, že se mohou zúčastnit ze svých domovů, kanceláří, prostě odkudkoliv.
Hybridní události mají tendenci mít velký dosah, protože kombinují online a offline účastníky. Sponzoring není jen o penězích. Více účastníků znamená i větší dosah v mediálním světě, což zvýší hodnotu Vaší akce.
Při přípravě akce je nutné myslet na oba druhy návštěvníků (klasický návštěvník konference i online host). Je vhodné vymyslet cesty, jak je můžete propojit a zapojit. Nechte je klást živé otázky, hlasujte v anketách v reálném čase, ohodnoťte své reproduktory, komunikujte na dálku atd.
Pořádejte virtuální eventy, které zapojí účastníky na maximum. Umožněte účastníkům sledovat živé přenosy nebo videa a komunikovat přímo skrze aplikaci.
Aplikace bude na míru upravena dle potřeb objednatele!
S naší aplikaci se návštěvník neztratí. Jednoduché a intuitivní přepínání mezi programem, jednotlivými sály i řečníky.
Nezáleží na tom, zda se vaše akce koná v jedné místnosti jedno odpoledne nebo v šesti halách po celý víkend.
Plánujete na vaší akci workshopy? Nastavíme pro každý z nich libovolnou kapacitu a necháme Vaše účastníky, aby si workshop rezervovali přímo z aplikace!
Každý účastník si může přímo v aplikaci vytvořit svůj vlastní plán přednášek a workshopů, a vidět je na jedné obrazovce. Notifikace zajistí, že žádnou z nich neprošvihne.
Živé streamování videa přímo v aplikaci. Možnost sledovat záznam konference / workshopu až rok po ukončení akce. Podpora všech nejznámějších služeb pro sdílení videí.
Vstupenky s unikátním QR kódem uvnitř aplikace budou připraveny uvnitř aplikace. Na Vaší akci díky QR čtečce urychlíme registraci.
Posbírejte množství zpětné vazby jako nikdy předtím a podívejte se na vaši konferenci z perspektivy účastníka.
Aplikace pomáhá uživatelům networkovat. Díky této funkci se mohou účastníci konference propojit, chatovat s ostatními uživateli a vytvořit si tak snadně nové pracovní i obchodní kontakty.
Na každé otázce záleží. Aplikace umožňuje uživatelům klást otázky řečníkům v reálném čase a poskytuje možnost hlasovat pro nejzajímavější z nich. Pouze nejlépe hodnocené otázky se dostanou do Top 10 na projektoru.
Zapojte publikum pomocí anket. Zeptejte se účastníků na jejich názor a umožněte jim hlasovat pomocí Aplikace. Sesbírejte odpovědi v reálném čase a zobrazte je živě na projektoru.